7 Eylül 2012 Cuma

çünkü insan bir kerede ölmeyecek kadar güçlüydü..

son zamanlarda yaptığım her şeyi yazmak, hayatımın her anını kayıt altına almak istiyorum. küçücük bir kız çocuğuyken,bugün yaşadıklarımı asla tahmin edemezdim. hayatı şu zamana kadar hep kurallarına göre oynadım. sevdim, ağladım, acıdım, acıttım, güldüm, mutlu oldum, mutlu etmeye çalıştım. ama bir şeyler eksik.. bir yerlerde hata var.. bu işte bir terslik var. kimi sevdiysem herkes gitti.. bir yerlerde okumuştum. birini ne kadar çok severseniz o kadar çabuk sizden vazgeçer diyordu.. her insanın bir kusurunun olduğuna inananlardanım, benim kusurum çok sevmek.. insanları öldürürcesine çok seviyorum. sevgimi hesapsızca veriyorum. o istemeden. sonra hep üzülüyorum. bir insanı seversin , dünya değişir. dünya değişir, o insan gider. hepsi bundan ibarettir. giden gitti. insan bir kerede ölmeyecek kadar güçlüydü. Bu yüzden Tanrı küçük ölümler yarattı. Hayal kırıklığı gibi, aşk gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder