17 Mart 2013 Pazar

Sana yalvarıyorum; bana boynunu hediye et, artık nefes almak istiyorum

izin var mı? sana tekrar aşık olabilir miyim? görmeden, dokunmadan, gün içinde neler yaptığını bilmeden, hayatında olup bitenlerden bi haberken, üstelik yüzünü unutmaya başlamışken.. izin ver de sana yeniden aşık olayım. ben seni unutmak değil yeniden kazanmak istiyorum. çünkü Çok sevdiğim günler geliyor aklıma. Hak etmedim demek ki diyorum, susuyorum. Seller oluyor birden yaşlar ve akıyor. Sevmenin, sevginin kelime anlamını benden öğrenebilirdin çocuk, sevmiştim seni. Çok sevmiştim. Sevmeni beklerken daha çok sevmiştim. Şimdi sana sadece bir ekrandan bakmak, gözyaşı dökmek o kadar zor ki. Hep senin beceriksizliğinden çocuk. Aşık olmayı da beceremedin. Var gücünle, yok canımı heba ettin. Seni tanıdıkları halde, başka adama aşık olabilen kadınlara hayranım. Ben hiç onlar kadar güçlü olamadım. Sana karşı koyamadım. Denemedim mi sanıyorsun? Seni sevmeyi sevmiyorum, ama seni seviyorum. Hak etmedim demek ki diyorum ve susuyorum. içimdeki bu özlem hiç bitmiyor . ne yapayım? karşılaşır mıyız sence bir gün? yanımdan geçip gitsen, yüzünü benden yana değil de karşıya çevirsen bile kabul. rüzgarın yüzümü okşasın yeter.

Neler yaptın görüşmeyeli? Neler değişti hayatında? Benim için her şey aynı. Günler yine anlamsız bir sıralamadan ibaret benim için. Güneş yine aynı doğup batıyor. Karanlık yine aynı çöküyor geceme. Aklının kenarında oturup ölümü beklemeye devam ediyorum. Bu eylemi sürekli gerçekleştiriyorum bu ara, zira yaşadığım anı boşverişlerim ve ağlama nöbetlerim bu yüzden.. Bazen garip bir hâl alıyor bu durum. Yokluğunun varlığından bir farkını göremiyorum. Aslında gelmeni istiyor muyum onu bile bilmiyorum. Neredesin sen? Aklımı karıştırıyorsun. Bunu yapma. Bu öyle bir his ki , seni yanımda istiyorum. Uyanıkken, uyurken; yemek yerken, tokken; dışarı çıkarken, içeri girerken. anla beni bu kadar uzaklık fazla bana. Sana yalvarıyorum; bana boynunu hediye et, artık nefes almak istiyorum. Anlıyor musun ne demek istediğimi? Sanmıyorum. Ayrılırken bir bedeni tam olarak arkanda bırakamazsın. Elbet bir şeyleri koparıp alırsın ondan. Yanında götürürsün. Yarım bırakırsın onu. Hiçbir zaman tamamlanamaz. Ne kokun, ne sesin. Ne anıların, ne acıların. Hiçbiri tamamlayamaz

Yağmur yağıyor. Yalan gibi. Ardı arkası kesilmiyor. Gittiğin gün geldi aklıma. Yağmur gibiydin. İliklerime kadar hissettim gidişini. Başım döndü bir an.

Eğer ararsan.. Ararsan bulabilirsin. Aramak istersen. İstemekle istememek arasında ince bir çizgi var. Sanırım ben hep oradayım senin için.. Ben sadece istedim bu sözlerimle hayatında kalıcı bir yer edinebilmek.

Kocaman bir boşluğun içindeyim. Aylardır... Düzelmek için bir şeyleri denemedim. Denemek istemedim. Biliyor musun sen yokken en çok seninle konuştum. Bazı hikâyeler mutlu sonla biter. Biz seninle bir hikâyenin en mutsuz sonuyuz. Biz seninle işlenmiş cinayetiz. Biz seninle görülmüş rüyayız. Uyuyakalmışız.

Ne kadar ileri gidebilirsin, beni sevmemek konusunda? Bunu başarıyor olman beni deli ediyor. Hayır, zaten delirdim. Ama sen yapma böyle. Sadece bir sabah çıkarken evden arkamdan seslenebilirsin. Bir akşamüstü telefonumu çaldırıp halimi hatırımı sorabilirsin. Bana bıraktığın şeyler seni hatırlamama yetmiyor. Sadece giderken açtığın boşluğu genişletiyor. Ve her gün o boşluğun içinde beni daha derine gömüyorsun. Büyüyor şu yokluğun. Bana en büyük mirasın, yokluğun. Bu efkâr git gide büyüyor. Senden kalan ne varsa saklıyorum, birkaç şey hariç. Birkaç mutsuzluk, birkaç sahipsizlik eki, bir kaç hayal..

Geçtiğin bütün sokakların, caddelerin, şehirlerin bir adı var. Hepsini biliyorum. Yürüdüğün yolların, bastığın kaldırım taşlarının, tekmenle savuşturduğun küçük taşların nerelerde olduğunu biliyorum. Hepsini, teker teker gördüm. Sonra terk ettim. Bu hiç kolay olmadı.

Gitme diyemediğim için gel diyemiyorum. Ben sana karşı her şeyi yazabiliyorum da hiçbir şeyi söyleyemiyorum . Her şey için teşekkürler, iyi ve kötü her şey için, bana ayırdığın günaydınlar ve iyi geceler için. Ama beklemek zor eylem, beni yorma . Paramparçayım.Ben bitmişim. Ki biliyorum sen yine gelmeyeceksin. Sen gelmiyorsun ya, ben yine hüzünlü şarkılarla arkadaş olurum. Biliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder