10 Haziran 2013 Pazartesi

sekizindede on sekizindede iyiki varsın :)


Bugün tuhaf bir gün.. telefonumu elime almamaya özen gösterdiğim, yalnız kalmamaya çalıştığım özel bir gün.. bu gün senin doğum günün. Geçen yıllarda yazdığım ve sana gönderemediğim doğum günü mesajlarına  bir yenisini daha eklediğim bir gün.. sayfalarca yazdığım doğum günü mesajlarını özenle saklarken, sana sığ bir “ iyi ki doğdun.” Mesajı göndermek anlamsızdı.bu yüzden bu yıl doğum gününü kutlamadım. Kutlayamadım.. aynı gün bir başka arkadaşımın doğum günüydü. Ona sürpriz yaptık. Pastasını üflerken dileğini bu gün doğan herkes için diler misin dedim. Umarım senin içinde güzel şeyler dilemiştir. Ona sarılırken içimden senin doğum gününü kutladım. Sonra herkes gidince sessizce ağladım. Keşke  beraber bir kere doğum gününü kutlayabilseydik.

 Bu gün senin doğum günün. Dünya için çok sıradan bir şey.. doğum günü mesajları alacaksın, bazıları içten ve bir çoğu değil.. sana iyiki doğdun diyecekler. Sahte sıradan  bir şekilde.. sanki doğmasan eksik kalacaklarmış gibi.. sanki doğmasan onlar için gün hiç aydınlanmayacakmış gibi.. aslında onlar için öyle değildir.  Sensizde yaşar belki onlar, sensizde aydınlanır belki onlar için gün. Bir de beni düşün. Sen olmasan  nasıl eksik kalacağımı düşün..

Ben sen yokken yaptığım gibi sana küçük bir hediye aldım. Ve veremediğim onlarcasının arasına koydum. Bazen durup durup sana kızıyorum. Ama çabuk geçiyor. Kızgınken hediyelerden bazılarını arkadaşlarıma veriyorum seviniyorlar. Sende sevinir miydin acaba? Elimde olsa, keşke buna hakkım olsa senin için daha farklı şeyler yapabilsem.. elimden gelen  yalnızca kendi köşemden yazmak.. doğum günün kutlu olsun.  Varlığın için bile sana minnet borcum büyük. 8’inde 18’inde olduğu gibi 28’inde de hayatımda kalman dileğiyle.. -17 MAYIS 2013
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder