18 Nisan 2014 Cuma

UZUN ARADAN SONRA ... :)

Nasıl ihmal ettim buraları bu aralar. çok kızıyorum kendime yahu. özlemişim insanların beni okumasını, uzaklardan hiç tanımadığım birileriyle aynı duyguları paylaşmayı ve en çokta yazmayı.. yazmadan olmuyor azizim, hiç olmuyor. insan içine atamıyor ki...
    velhasılı kelam geri döndüm:) ama ne dönüş... değiştim efendiler. çokça hemde.  ve blogumu artık ağlak aşk yazıları yazmak için kullanmayacağım. burası benim özgür olduğum, fikirlerimin yargılanmadığı ve henüz keşfedilmemiş (bu çok önemli) tek yer. burası alabildiğine özgürlük.. burası benim dünyam. eski yazıları silmeyeceğim. günün birinde kitaplaştıracağıma dair sözümü tutarsam gerekli olacaklar. :)
    geleceğe hatıralar bırakmak için, geriye dönüp baktığımda tebesüm edebilmek için ve unutmamak için, yine yeniden, daima :) bir dahaki yazımda görüşmek ümidiyle... :) sevgilerimle..
    DİPNOT: güzel havaları iyi değerlendirin aşık olun, aşk güzeldir, sevmek güzeldir, birinin sizi sevmesi güzeldir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder